Tuesday, June 29, 2010

Saaremaal

Eile õhtu siis chill Mariaga:D Nice. Alguses trenn, kus Kaidi tegi kava. Ok oli täitsa aga ma ei saanud seda tunnetust kuidagi eriti sisse. Ja mu puus valutas:S Hea uudis oli ka, et me panime oma töö alla juba allkirjad ja värgid ära:P Nüüd officialy painting valma. Va. lakkimine. Siis sain Mariaga kokku ja chillisime tund aega linnas ja ootasime Merlinit. Nägime Kristiani venda:D haha:D Ja ma IKKA ei mäleta mis nägu ta on. Seejärel minu juurde, kus me läksime Meriväljale jalutama. Tšekkisime ikka selle Johannese maja ka üle. Ei täitsa lahe. Omapärane. :P
Täna tulin Saaremaale. Toivo juba suutis panna mind pool tundi tema kiiku lükkama ja Sof lakkus mu jalga. Everything's back to normal:D G&D'd ei ole ja nüüd ma oletsen siin selle vana panni-kitarriga ja üritan seda häälde saada aga see on võimatu. Jah on:D See on lihtsalt liiga pann.

No comments:

Post a Comment