Saturday, June 19, 2010

Gasoline

Appi ma olen nii väsinud. Ja mul pole õrna aimugi millest. Mitte midagi eriti ju ei teinud. Hommikupoole oli chill. Siis kutsus Sandra mind linna. Chillisime Linnahalli kuskil uste ees augus, sest vihma sadas, ning seal üleval mu ema töö juurest:D Jõime õlut ja niisama rääkisime juttu. (Ehk siis mina jõin d-lighti, kuna teate ju küll, et mulle õlu ei maitse:D) Agamuidu jahh, nägin Jossi ja Kasparit Olde Hansa riietes:D Nad olid nii vahvad. Võinoh, Kaspariga olen ära harjunud, talle nagu sobivad ka need riided:D Aga Joss oli küll lahe.
Liispet rääkis mulle just põnevat asja. Midagi, mida nagu näha mina näha ei tohtinud:D Ehk suht kahtlane, sest miks siis Liispet võis? Funny. Agajah, poiss, hoia neist eemale. Vares selline:D

Kõik tunded on meil siin sassis.

No comments:

Post a Comment