Sunday, June 27, 2010

Finale


Oh yes, I love Alison Mosshart. Ma tahan tema olla, päriselt kaa:D
Agaet, hea uudis on. See maal, mida me riietusruumi tegime on nüüd suht valmis. Mehe näo tegime ka enamvähem korda. Vähemalt ei näe enam monstrum välja. Täpselt selline Hispaania Pedro:D haha. Ainult vuntse pole:( Aga muidu jaa, ma olen väga happy selle üle, sest ausalt öeldes, oli mul lõpus juba kõigest sellest kõrini. Ok, mitte eriti maalimisest, sest see mulle meeldi ja Gerlyga oli ka lahe chillida aga just sellest pidevast linnaskäimisest ja inimeste tüütamisest, et kas keegi on stuudios või ei ole. Lisaks see võttis ikka sitaks aega ära.
Nüüd ainult ülejäänud tuba veel:D Haaa.
Mariliisi telefon on vastu ja mul on väga vaja temaga rääkida!!! :/
+Karo, kallis, ära igno.

No comments:

Post a Comment