Wednesday, June 2, 2010

Mariliisi sünna

My babygirl's birthday it is!!! :D Hommikul ikka piibelehed ja õnnitlemine. Ning Maria tegi Mariliisist ka hetkeks muidusööja ehk siis Mariliis sai Kehrwiederist tasuta kooki:D
Muidu oli krokii arvestus ja teatriarvestus. Viimane oli tõesti geniaalne xD Meie teatriklass on ikka ülekõige. Ma ei kujuta ette. Nad teevad nagu iga veerandi lõpus selliseid asju ja ma jään neist pidevalt ilma. It was Goodgood!!
Pärast seda oli see vanemate asi. Ma olin u. mingi ainuke kellel polnud:D Aga nii oligi ok. Me nägime Hesi ema ja värki. Ma kujutasin teda hoopis teistmoodi ette. :D aga pm jahh.. ma läksin sinna selleks et tasuta süüa saada. Ja hea toit oli(Y) Sõin kõhu kohe kõvasti täis:D
Täna ma avastasin sellise asja et ma olin ühe oma koti kinno jätnud. Juba reedel:D Aga ma ei pannud seda tähele. Siis vahepeal käisin ja tõin selle ära. Õnneks ei olnud ära võetud. Aganoh, nagu Hes nii armulikult ütles, ega keegi ei oleks minu haisvaid trenniriideid niikuinii tahtnud:D

1 comment:

  1. Jeiii!!! Sünnipäev on torepäev:D saab muidusööja olla. Aga nonäed:D Lisandubki "see kolmas" juba vaikselt:D

    ReplyDelete