Monday, March 8, 2010

Yellow


Oeh jah. See laul on mind terve päeva taga ajanud:D Nüüd kuulan seda juba ma ei tea mitmendat korda. (Kes nüüd aru ei saanud, siis laul on Coldplay - Yellow)
Eile õhtu vaatasin Juste Debout'd!!!! It was cooooollll:O:O Alguses oli mingi pask ja ei näinud. Kõik olid hullult närvis:D Aga lõpuks siiski tuli. Niiniii lahe oli lihtsalt. Täiega oleks tahtnud seal olla:P Ning hip hopi finaali võitsid kaks Rootsi tšikki, Niki(Kirjutati nii?:D) ja Martha. Nad olid ka über:D
Nüüd veel üks hea uudis:D MARILIIS ON TAGASI!!! UUUjeaaaa beibiiiii!!! Homme PEAME kokku saama! Oeh jaaa:D
Ja lõpetuseks... mul on reedega probleem. -.- Mul on Misantroobile 1(sic!) teatripilet. + ma kuulsin Ramolt mingist battle'ist samal päeval + ma pean Britiga peole minema. Mis nüüd saab? Ega ma üksi ka sinna teatrisse ei lähe:D Ma ei tea mis ma teen:S

No comments:

Post a Comment