Wednesday, March 3, 2010

The war's on!


Pffffffffffffff- Paha tuju on:S Trenni ajal läks meelest aga nüüd tuli tagasi. Kõik algas hommikul, kus ma vaatasin klassis ringi ja mõtlesin, et damn, mul on nii pohhui enamusest neist inimestest. Õudne. Ma võin nendega sõbralik olla ja värki. Aga ma kuidagi ei suhtle nendega. Ja ei viitsi eriti suhelda ka. Ma ei tea:D See on nii segane tunne. Nt. JJkatega ma viitsin suhelda ja väljaspoolt ka ikka enamustega. Ju ma siis olengi selline väheste-inimestega suhtleja tüüp. :D
Igatahges, see asi mis mul tõsiselt tuju pahaks ajas oli ülla-ülla sotsiaaleetika. Ma EI TAHA seal tunnis käia enam. See läheb aina sitemaks. They are planning a major brainwash I think. Täna me vaatasime natuke ühte filmi loote arengust. Et nagu ettevalmistuseks. Ei tea küll millele. Tra, kui nad hakkavad seal mingit abordivastasust promoma(mida nad kindlasti hakkavad) siis võtan ma tundi tomatid kaasa ja loobin neid:D Haha. Miks olen mina ainuke rebel, kurat? Kõik on mingid "oleme parem vait ja teeme nii nagu peab" tüübid. See ajab mind närvi. Kes tahaks minu kaas-rebeliks hakata?:D Noh, tunni juurde tagasi. Ma oma põlgusest sotsiaaleetika vastu otsustasin filmi mitte vaadata. Kasutasin aega magamiseks. Mind segas aga üks neist lahedatest õpetajatest, kes tõi mulle mu töö. (Huvitav miks ta seda mulle normaalselt ei andnud, vaid niimoodi eraldi:S) Ja ta ütles mulle: Ära maga, vaid vaata, see on ettevalmistus järgnevateks teemadeks. Tra, ma ei teagi päris miks aga ma sain nii vihaseks, ey mul päriselt tekkis tahtmine teda lüüa. Nagu 4real. Ma seda õnneks muidugi ei teinud, aga selle asemel lõin kõvasti vastu lauda:D (Ärge nüüd fantaseerige:DMitte mingi hullult) Aga ta oli küll mingi ee... Ja oli vist natuke ehmatanud:D Igatahes sosistas seal selle Mariaga. (No see kellel on meest vaja:D) Põhimõtteliselt jaa, see oli lugu miks ma olin pahane.
Trenn tegi tuju küll natuke paremaks, aga muidu jaa:S Böööh.

Aga nüüd olen kodus. Sööma kohe.
Vaadake seda videot:O , see on cool:
http://www.youtube.com/watch?v=zlfKdbWwruY&feature=grec

Bye mateys

üks nali ka:

Marru: “Seda oli täiega õudne pärast avariid vaadata!”

Nups: “Mis avariid?”

Marru: “No tead küll seda…”

Nups: “Aa, seda käruga.”


No comments:

Post a Comment