Sunday, March 21, 2010

Floor Wars


International Break dance battle in Copenhagen 2010.
Oujea, ma käisin seal:D Alguses ei suutnud otsustada kas minna või mitte minna. Üksi pidin minema siis. Teistel ei olnud raha. Lõpuks mulle ikkagi pandi aru pähe, et ma läheks:D Jaa... IT WAS COOL! Tantsijaid oli igaltpoolt. Ning nad olid kõik suht hullud:D Eriti lahe oli siis, kui tulid ka need, kes ei pidanud pre-selectionis osalema. Ehk Koreast(TG Breakers, kes võitsid ära ka) , Hiinast(Pioneers), USAst(Dynamic Rockers) ja muudest kohtadest. Eriti Crazy battle oli Big Toe (Vietnam) ja Extraordinary Gentelmen'i (Ukraina oli vist) vahel. Rahvas läks ka hulluks:D Ülimõnus õhkkond lihtsalt.
Tagasi sealt tulla oli vahva. Ma sõitsin selle bussiga nii kaua, et ma jõudsin seal juba abielluda ja kolm last saada. Ehk, 1,5 tundi. See ei olnud tore:D Pealegi sõitsin ma esimest korda sellel liinil ja üldse see oli väga kahtlane. Alguses istusin rõõmsalt peale. Ühel hetkel vaatan aknast välja ja buss sõidab mingis väga kahtlases kohas. Väga deserted place. Seal jääb buss seisma ja juht tuleb meie käest küsima, et noh, kuhu te sõita tahate. Ma olin mingi ee.. Bronshoj torv-ile. Noh, igatahes siis sõitis see buss veel linna, tegi seal tiiru ära, sõitis uuesti sinna kust alustasime ja siis läke õigesse kohta. + ta peatus iga väiksema peatuse juures. Õudne:D

Aga nüüd olen ma haige:S

2 comments:

  1. haahaa..kas ma peam igakord naermisesse uppuma, kui su blogi loen?:D aga jah vahva bussireis ja tore et läksid ikka:D

    ReplyDelete