Tuesday, March 9, 2010

In 1981 the president was shot


:/ Ma ei suuda homse peale mõelda. Siis on sotsiaaleetika. Ehk jälle üks närvisolemise päev?? Vähemalt näen Mariliisi:P Muidu jah, tuju on suht low. Kõik hea on täna läbi ning homme tundub tume.
Oli siis teisipäev. See passimise päev. Ning kaks kunstiajalugu:S Esimene oli okeim. Ju sellepärast, et see oli esimene. Teine oli väga igav. Ma tegin tunni ajal igasugu haiged asju:D Tegin ennast mosleminaiseks ja emotsesin ja rääkisin ebuddys Annuga. :D Kusjuures õps ei öelnud midagi. Aga igav tund jep.
Trenn ok, täiesti tavaline. Ma jätsin sokid koju kui kedagi peaks huvitama. Sandra tõi mulle kodust :D Trennis tegime ühte juppi. Cool oli. Very aggressive. Ma mõtlesin seda tantsides sotsiaaleetika peale:D:D Lõpuks tegime circle'it ka ning türr teate mis mind ajab närvi? Kogu see õhkkond mis meil on circle'is. Kõik on minig jejee.. olen siin vaikselt.. las teised tantsivad. Fck, mul on seal keskel tunne, et ma olen nähtamatu. Inimesed ei vaata mulle umbes otsa. Okei:D Mingid Britid, Ramod, Anzud,Kasparid ja ee.. vaatavad aga muidu on küll nii, et kõik on : Ah teeks juba kiiremini. Aah! Ma saan aru küll et ma ei oska tantsida ja keegi ei taha seda näha:D Aga kurat, mulle lihtsalt meeldib see. Niiet ppl, palun, circle ei saa olla, kui kõik on juustud:D

Viru poole jalutades laulsime.

No comments:

Post a Comment