Sunday, March 14, 2010

Kõht on tühi


Hommikul lebo lihtsalt ja õhtul trenn. Ülemise saali olid Tartukad luku taha pannud, niiet trenni ei saanud teha:D Laurtsi grupp tegi all. Oma hüppenööridega jesss! Siis vaatasime Juste Debout 2007 hip hopi battle'eid. Pidevalt küsiti meie käest, et noh, mis arvate, kes võidab? Türr kus ma peaksin teadma kes võidab:D Ma suht magasin sel hetkel. Kuidagi nii väsinud olin. Ok, ma vaatasin, aga meelde midagi nüüd küll ei jäänud. Teine asi mis oli pidevalt, oli arutelu kas tantsija on mees või naine:D Et jah.. Pärast saime korra saali ka. Vaba saal natuke. Ma ei viitsinud eriti. Nii vässu olin. Agajah.. põhimõtteliselt oli tore:D Ja Mariliis tuleb täna õhtu tagasi Tallinna. Üritasin talle helistada, aga tal telefon tühiii:( Blah

No comments:

Post a Comment