Tuesday, March 23, 2010

Precious

Tulin just kinost. Filmi "Precious" vaatamast. Hea film oli. Soovitan :) See rääkis ühest pasa-eluga ghetto-tüdrukust:D Kinos sõin jälle popkorni ja nüüd on mul süda paha. Nii tavaline. Kusjuures saal oli üliväike. Pole varem nii väikeses olnud. Ja ma istusin teises reas. Kaelal oli natuke paha.
Mul on tunne, et ma ei mäleta mis ma hommikupoole tegin. Istusin niisama ja.. Leidsin ühe uue raamatu, mida lugeda. "Printsess" See on biograafia Saudi-Araabia mingist printsessist(?) või midagi sellist:D Suht õudne on lugeda. Naised on mingid orjad seal. Nagu täpselt! Kuna ma lugesin just enne "Onu Tomi onnikest" ka, siis saab eriti hästi võrrelda. Mõned asjad on täpselt samasugused:O Võib isegi öelda, et mõnes asjas on naiste elu seal hullem.

No comments:

Post a Comment