Tuesday, October 25, 2011

Well, take the effect and make it the cause


Eila õhtu käisime Salmes moderntantsuetendust vaatamas. Päris ok. Mulle meeldis lõpp. Alguses oli küll nii, et peas oli ainult üks mõte: see on veider... :D Aganoh, ma oleks pidanud sellega arvestama. Moderntants ongi veider. Haha
Siis läksime ostsime ühe veini ja istusime Mariliisiga Harjukal. No ja pärast seda minu juurde, kus me jõime MAAILMA KÕIGE SITEMAT veini. Mul läheb siiamaani süda pahaks, kui ma selle peale mõtlen. Põhjas oli mingi soga ja... pärast vaatasid klaasi ning see oli ... rõvedate asjadega kaetud. Osa lasksime vetsust alla ka.
Siis Googeldasime natuke ilusaid mehi ja hakkasime Door in the Floori vaatama. Lõpuni ei viitsinud, sest vässu oli olla.
Täna kirjutasin päris tublisti ja nüüd leboooo. Kodust pole lahkunud. Homme ilmselt linna korra. Meil seda kuradi uurimistööd vaja teha.

No comments:

Post a Comment