Wednesday, October 12, 2011

mv aussõna

How many years can some people exist, before they're allowed to be free?

Vaatasin just mingit ülihaiget dokumentaali mingist Ameerika baptistikogudusest. Ma ei saa aru nagu. Inimesed on haiged. Ja ok, elagu ise siis nii värdjalt kui tahavad, aga miks nad 1. teistele ka ennast jalgu topivad ning 2. oma väikeseid lapsi ka sellesse kisuvad. See mees, kes dokki tegi, oli ka kogu aja sellise näoga, et wtf?! Ja kui ta tahtis selle sekti asutajalt mõnesid küsimusi küsida, siis vanamees oli nii, et ma ei vasta midagi ja ise oled loll.

http://www.godhatestheworld.com/estonia/filthymanneroflife.html

Pm. järjekordne tõestus, et igasugused usufanaatikud on ohtlikud.

Käisime täna Liispetiga Tallinna Ülikoolis oma juhendajaga kohtumas. Ning mina sain teada, et uurimistöö tuleb juba 1seks detsembriks valmis saada. Mida kuradit nagu. Väike paanika tekib.

Ning aah, ma ei saa elust aru. Ma tahan kaa!

No comments:

Post a Comment