Sunday, October 16, 2011

VUP 2011

Yeah, hallis udus möödus tänane päev. Ja õhtul veel trenn. Mul on tunne, et ma ei suuda. + Väljale tuleb trippida ehk siis asju pakkima.
VUP möödus päris kenasti. Päev algas aga juba kaunis varakult, kuna Hellega Kunstibussile. Sain koti ja puha:D Ja see oli päris lahe. Kolm inimest rääkisid. Ja siis näitasid videosid installatsioonidest nt. või siis interaktiivseid videosid. Oli üks välismaalane, kes tundus muhe:D
Pärastpoole saime tulukestega luua ka omad installatsioonid ning jah... siis tagasi koju
Õhtul kõigepealt Mariliisiga kinno "Nakkust" vaatama. Norm film. Ei olnudki mingi räige katastroofifilm nagu ma alguses arvasin.
Nojah, ja seejärel algas õhtu. Kohe alguses Telliskivisse ei läinud, olime Hellas, mis oli taaskord inimesi täis. Palju VHK'lasi ka.
VUP ise oli tore. Midagi nagu eriti ei juhtunud. Lihtsalt tantsisime, rääkisime juttu ja rottisime viina:D Haiged naised. Hes oli ära ja träna lasti. Ma vist tegin seal seda kava natuke, mida Ita meile õpetas:D No ja lõpuks hakkas Liispetil väga paha ja me saatsime ta linna. Nu ja sealt taksoga koju. Ja taksos tuli "I'm Sexy And I Know It" ning ma olin: tavai, pange kõvemaks! Ja siis taksojuht muigas ja ütles: valjemaks ikka. Ja siis ma olin mingi ee... nojah nii võib ka öelda.

No comments:

Post a Comment