Friday, October 28, 2011

Baltic Session day 1

Mul on tunne, et mu hea nädalavahetus hakkab vaikselt halva poole kiskuma. Baltic Sessionit on muidugi väga tore jälgida, aga mul tekkis vahepeal mingi räige lonely tunne, mis suht sakib sellisel üritusel:D Pealegi pole mul enam raha, et süüa. Siis ei tea ma kellega Vennaskonnale minna. (Mingi minu tavaline kontserdineedus) Ja mul juba pilet ostetud. Ning lõpuks kardan ma natuke Benny Ninja koolitust. :D Ma ei ole üldse ju selline bitchy fashionista. Pärast ta on mingi: wtf sa siin teed? Ahjaa, ja mu it-mees ei tulegi:D ja me ei saa vb kinno ka pühap minna, sest mu vanxil mingid lollid külalised.

Pm fml

Aga kui nüüd sessionist üldiselt, siis väga palju tantsijaid oli. Eriti kuskilt Lätist või Leedust. Hip hopis oli u. 100 paari. Ja vaadates neid, tekkis ikka tunne, et oleks võinud ka võistelda.
Siis oli veel poppingu ja lockingu ja house'i pre-selectionid. Ning lõpuks show-kategooria, mis oli lahe. Tõesti. Ainult üks oli kahtlane, kus olid mingid poolalasti džunglinaised.

No comments:

Post a Comment