Monday, October 3, 2011

Oktoobri esimene nädal

Mul on tunne, et ma ei maga ennast enam kunagi välja. Eile jõudsin koju ja lihtsalt vajusin magama. Täna hommikul oli aga nii raske üles tõusta, et õudne kohe. Ja sellele ei aidanud kindlasti kaasa ka öösel nähtud unenägu ühest inimesest, kes unenäos oli neeger, aga tegelikult üldse neeger ei ole:D
Muidu aga eile oli taaskord täitsa busy päev. Trennigrupiga Megazone'i. Fun oli, nagu ikka:D Esimese mängu jäin teiseks, teise mängu võitsin. Ja nüüd on mul üks priipääse sinna. Jeah.
Siis Liispetiga väike chill ja siis trenni, kus tegi meile Joel, sest Ita Prantsusmaal. See kava oli täitsa cool aga lõpus ta hakkas jälle mulama ja kutsus meid väga haige nimega niiet ma olin lihtsalt mingi.... MV???
Tegime täna Evaga selle intervjuu ära. Suht korralik oli vist. Eks mingi kolmap paneme kokku.

Praegu aga Saladused:D:D hahaha.


Ja täiega mingi aaaaaahhh:D Asjad on ikka complicated.

No comments:

Post a Comment