Friday, February 4, 2011

Why dont you do right?


Why don't you do right, like some other men do? Get out of here and get me some money too!
Oh hea 40-50 muusika:D
Reede ja nüüd hakkas see nv kus ma lubasin, et istun kodus. Missest, et on Simpel Session ja aftekad ja Sandra kutsus vahepeal enda kodu tsekkima:D:D ning Briti kutsus jooma aganoh. Kui ma lubasin...
Kunstipäev juhhei. Alguses oli maal, kus me tegime Reeda tütart. Mulle meeldis enda oma aga ei olnud vist väga tema nägu. Siis pärast joonistamises tegime Jaak Johansoni. Ja ta näeb läheb välja:D Troll. Ja siis ma kukkusin lambist tunnis Helena peale:D Kõik olid mingi whaa?
Ahjaaaaaa, ja ma nägin Azut täna üle miljoni aasta:D Ta püüdis mind Virus kinni ja siis ma sain teada, et ta töötab seal jumestajana ja siis ta määris mulle ka mingit puudrit näkku. See oli mingi special:D Ja hästi lõhnas.
Trennis olin suht kinni koguaeg:D Ma lihtsalt ei suutnud neid asju kaasa teha. Jooksin kokku. Ning maikuus on neil mingi JJ Streedi kontsert, kus me teeme kava jne. On midagi noh.

No comments:

Post a Comment