Tuesday, February 8, 2011

Kui väga meeldis näha mul sädemeid..

Haa mida ma täna unes nägin. :D Oli kolmap. ja ma olin kogemata liiga vara kooli läinud, mul jäi inglise keel ära. Chillisin siis Maria tunnis, mingis uues osas koolis, mis oli just juurde ehitatud. Sandra oli mul ka millegipärast külas. Siis nende mingi uus õpetaja ütles, et tavai, tulge, ma viin tein õpetajate tuppa, me eile pidasime ühe õpetaja sünnipäeva ja mõned tähistavad seda ikka veel. Võtsime siis Sandraga Jossi, kes oli ka liiga vara tulnud, kaasa ning läksime õpetajate tuppa.
Ja see oli kõige lahedam õpetajate tuba mida ma elu sees näinud olin. :D Täis mingit kola ja taarat ja seal oli suur Rocki õllevaat. Nahktagides tüübid lamasid kuskil pohmas maas:D Siis see õpetaja oli, et tavai, oodake siin, võtke krõpsu ja õlut. Ja siis ma ärkasin õnnelikult üles ja mulle tuli meelde, et meil siiski ei ole sellist õpetajate tuba ja ilmselt ei tule ka:/ Damn
Hea päev oli. Tahtsin minna kõrvaauku tegema aga keegi ei saanud kaasa tulla ning ma ei viitsinud üksi ka minna:D

1 comment: