Saturday, February 5, 2011

King's speech

Ma olen jälle mingi zombie. Oeh.
Käisime Margiti ja Urmoga kinos Kuninga kõnet vaatamas. Päris hea oli minumeelest.
Siis pärast seda sai Urmo oma mingi tudengiga kokku ning me läksime jalutasime linnas ringi. Niiii mõnus oli. Ma oleks täiega tahtnud linnas chillida sõpradega ja paar õlut võtta ja lahedate inimestega suhelda. Simpel Session on ka ju praegu ehk siis paaartyy:D Aga ei:( Lubasin, et olen see nv ilusasti kodus nagu tublile tüdrukule kohane. Pfft. Milleks siis üldse nädalavahetused loodud on? See peaks just olema aeg, kus natuke elu nautida ja ennast töönädalast välja puhata. Siis linnas nägin Sandrat ja seda Mihklit. Täiesti juhuslikult. :D Läksid rongi peale.
Homme on kell 12 mingi loeng JJ Streedis. Ja ma ei viiiitsiii.:/

No comments:

Post a Comment