Friday, February 18, 2011

Crazy he calls me.

Hea päev oli jeii:)
Kaheksaks kooli, kus oli maalimine. Kuna ma olen juba kõvasti teistest ees:D, siis andis Reet mulle natuke teha ühte väikest maali, mille nad pidid pärast ema Theresale kinkima. Pärast maalimist pidi olema saksa, aga see jäi ära, sest Anu Aero oli unustanud tööd välja printida:D Läksime siis Mariaga tagasi kunstimajja ja lootsime, et Maiu Mooses teeb joonistamisarvestuse meile varem ära aga huii, niisiis kadus Maria ära ning mina jäin sinna Hesiga chillima ja maalima. KOLM tundi!!! Aga hästi laheda pildi tegin. Ma täiega fännan seda:D See kujutab kolmandat maailmasõda, ühel pool on USA sõjalennuk, kukutamas alla Mini-Nuke'i, ning teisel EU lennuk, tulistades teist. Ja siis on seal igasugused plahvatused ja lahedused. Ning kogu tegevus toimub Taanis.
Siis oli meil aktus, kus ma sain omaloomingu võistluse kirjanduse osa eest auhinna juhhei:D Suht imelik oli seista seal terve kooli ees suvakates riietes, sest oli unustanud hommikul aktuse ära, ja oodata oma korda.:D Teatripiletid sain, kuid ma ei saa vaatama minna, sest see 17. märts ja ma Taanis siis.

No comments:

Post a Comment