Thursday, February 10, 2011

New post

Homme on reedee jeee... ja ma ei tea mida teha. Ja ma tahan veini. Badly. Juba pikemat aega. Täielik veinivajadus.
Chema küsis mult täna miks ma ei taha tulla ema Theresa õdede juurde. No mida kuradit ma talle vastama pidin?:D Ma olingi siis seal et eeemm.. pole nagu minu teema ja.. Ja siis ta: Kas sellepärast, et nad on nunnad? Ma olin niiet noh..jah? Ja mingid ema Theresa omad ja mul on kiire ja ei taha puududa tundidest ja kuidagi keerutasin ennast Tiia Kalju juurde hoopis:D Haha
Filosoofias oli meil mõmmiloomus ja ma sain teada, et meil on järgmine nädal arvestus. Kõige lahedam on see, et ma pole sittagi kirjutanud.
Pärast tunde istusin tund aega kohvikus ja kirjutasin ning siis sain Sandraga kokku. Tegime mulle selle kõrvaaugu ära ja chillisime niisama.

No comments:

Post a Comment