Friday, November 12, 2010

Vabalava

Selle sügise Vabalaval siis ka käidud:) Oli super nagu oodatud. Meie kool on ikka andekaid inimesi täis. Nii Bob Dylanid kui Jack White'id:D (no ma ütlen, Mattias oli oma riietuselt täiega tema)
Koolipäeva lõpuks oli mul hea tuju. Osaliselt põhjustas selle teiste inimeste hea tuju. Siis kiirustasin koju, et uuesti poole 7 linna tulla ning Vabalava jeeee! Sandra tuli ka, Hansu ja oma selle Sannuga. Ning oli suht vaimustuses mu koolist. :D Agajahh, võiksid küll tulla minu kooli, oleks mul veel toredam:D
Noh, siis Hans läks vahepeal ära ning pärast pausi tuli Merlin, keda ma polnud mingi suve algusest saati näinud.
Esinejatest nii palju, et ülihead. Ok, see väike hull põhikoolikas, kes igakord on, oli seekord ka, aganoo:D huumorit peab ka saama. Seda hullu naist oma luuletusega ei olnudki:( Kas pole mitte kurb?

Ahjaa, ning midagi väga hullu toimus:D:D Ma ei suuda seda ikka uskuda. Miks alati mina?

No comments:

Post a Comment