Friday, November 19, 2010

Pankrot

No super vahva. Reede ja Helle kutsus mind sinna Justfilmide avapeole, kuhu, ta ütles, et ma oleks isegi vb tasuta sisse saanud, aga mina ei saa minna, sest NO MONEY. Ma pean ju sealt kuidagi tagasi ka saama ja tahaks midagi natuke juua ja... :D Kokku on mul vaba raha 2.80.- Nagu wtffff!! Ok, mul on muidugi kõrvale pandud raha aga ma ei kavatsegi seda maha juua:D Agajah, nüüd siin vaikselt arvutan ja kogun iga senti:D Homme on Checks Styles, mis on 30.- ja siis on veel üks nv(appi) ja siis on Sandra sünna, kuhu mul läheb, arvutasin u. 225 kr. Kui veab saab vähemaga:D Loodetavasti mitte rohkemaga.

Trennid olid nii head:) Kohe selline positiivsuse laine tuli. Alguses krump, kus sai natuke viha välja elatud ning siis hip-hop, kus Laurtsi asendas Eva. Ning Keke ka pärast. Tegime üle poole aasta(päriselt ka) diagonaale ning lõpus circle. Ahjaaaaaaaaaaaaa:O Ning ma sain teada, et homme on koolitus, mis on stuudio inimestele ainult 150.- aga vist jääb minemata, kuna PANKROT!

No comments:

Post a Comment