Thursday, November 4, 2010

Sama

Lühikeseim päev ever. Kaks tundi ja nende vahel 45 min. paus.
Vahepeal olin kinda badly suprised, Liispet knows:D Aga see ei olnud midagi i guess. Lihtsalt väike emotsioon keset koolipäeva. Ning ohh jah, mõned inimesed lihtsalt ei saa aru.
Nüüd hoian Sigridit jälle ja Jaan läks oma õele lasteaeda vastu ning pm igav on.
Ahjaa ja ma lugesin eile oma seda jutu algust mis ma kirj. ning päris creepy hakkas:D (Y) Lahe on enda tekstiga ennast ära hirmutada. Aganoh, see ongi selle mõte ilmselt. Kirjutamine võiks minna kiiremini. Aganoo kui tuju ei ole, siis ei tule ka midagi. Niigi sunnin ennast vähemalt iga neljap. tund aega lihtsalt kirjutama.
Homme ilmselt trenni jälle ei lähe. :/ Täna lockingus ka ei käinud. Tahaks tglt. A tahaks krumpi. See sobiks praegu:D Üldse kui ma viimasel ajal krumpis olen käinud, siis igal korral on kas paha tuju olnud või keegi mulle käki kokku keeranud, sellele stiilile sobib.

No comments:

Post a Comment