Saturday, November 27, 2010

Guess how many fingers...


Reede, muidu tuju poolest ülisitt, õhtu veetsin Hellega. Kes pani mind unustama mõnesid asju ja tegi tuju paremaks:) Aitäh. Ja sorri, et unustasin täna su sinna tulla. Tõesti unustasin.
Muidu jah, tulin koolist koju, ülisita tujuga ja siis üritati mind siin kodus veel rohkem närvi ajada. Milline roosa, lõhnav ja alati hästi minev elu mul on., kas pole? Pfffft.
Läksime Hellega linna, ostsime veini. Läbi linna jalutades nägime Helle mingit vana klassivenda, rääkisime nendega natuke. Ja Hella park on isegi lumega rahvast täis:D Haha. Imestasin et ühtki meie koolikat polnud.
Noh, siis tulime minu juurde, vaatasime "Kuuendat elementi" ja jõime veini.

Täna lebotsesin ja aaaaaaaaaaargh mul tuli just meelde. Isegi väikesed asjad lähevad valesti. Läksin täna siis rõõmsalt plaadipoodi, ostsin endale "Ma armastan Ameerikat". Olin nii, et jeeee. Ja siis kodus selgus, et see on katki:S Ehk ma pean minema seda ümber vahetama. Agano kurat küll. Miks? Miks just praegu, kus kõik on pahasti ja ma lootsin, et tõstan tuju natuke kuulates oma uut cd-d. Aga hui. Tra ma mõtlen et kui saatus/elu oleks mingi elus asi, ma läheks talle täiega kallale praegu:D Mis tal viga on? Mees jättis maha?

No comments:

Post a Comment