Tuesday, November 30, 2010

Talv

No kuratkurat. Mu kallis vennaskonna cd teeb ikka sitta. Või no okei, see ei tee, vaid täpsemalt makk teeb aganoo appi. Käisin vahetasin ära ja täna proovisin uuesti - ikka teeb seda sitta. Margit on mingi ahah, no kuula siis arvutis. Aga ei tahaaaa. See rikub plaati. Kurat. Läheks teeks Margiti maki katki, et ta peaks uues ostma?:D
Teisipäev on õnneks möödas. Üks päev nädalavahetusele lähemal. Ehkki, mu saatust arvestades, jään ma niikuinii selleks ajaks haigeks. See oleks nii tavaline ju. Aga muidu jah, ajaloo tunnis veendusime, et nooo mõned käivad meil siin ikka veel viiendas klassis ja hästi tore oli tatikuulidega pihta saada Mariaga(khmmkhmm* Kaiva, kui veel aru polnud saada) ning kunstiajaloo lasime jälle üle(A) tahaks üldse teada, kes käis seal, peale Helena ja Emili:D Läksime selle asemel hoopis Mariliisiga ühele loengule, kus üks naine rääkis Taanis õppimisest. Lootsime, et ta räägib üldiselt, aga rääkis hoopis ühest kindlast koolist Põhja-Taanis. No sinna ma ei taha minna:D Pm. vahepeal läks natuke käest ära:D Meie taga istus mingi macho-tibi Anna-Liisa häälega tsikk ning ees oli küsija-tsikk, kes sai vist isegi vahepeal möliseda, et liiga palju küsis:D Pärast kinkis sellele taanlasele isegi kommikarbi. Mina tegin mütsist vale-dildo ning palav oli. Lõpuks kui läksime ära, küsis mingi suvakas filmijamees: kas te lähete jubaaa ära?? (2x) Ma olin mingi jaa. Tema: miks? Mina: kiire on. Ja siis vaene mees oli kurb. :D

Ning hea uudis ka!! Nägin "Ninja" ära. Aitähhhhh Ints:D See oli nii lahe. Päris vahva oli vaadata Teelet mingisuguse party-animalina:D Haha. Aga jah, heaaa! Ma istusin terve selle aja naerulsui arvuti ees. (Y)

No comments:

Post a Comment