Tuesday, September 1, 2009

Tapvalt väsinud

Pilt on lahe. 1. sept. jee:/ Kool hakkab jälle. Aaah. Homme mul on ainult 4 tundi . Ja hakkab kell 10. Wii! tegelikult ma täitsa tahan homme kooli minna. Ikkagi kõik on uus ja värki. Kahju ainult, et Mariliis meiega koos ei ole.
Mu jalad valutavad õudsalt. Eile trennis tõmbasin mingi lihase ära ja täna käisin uute kingadega aktusel, ehk jalad faking ära hõõrunud. Pool kaheksa trenni ka. Mul on nüüd kaks treenerit nagu näha. Kati ja Anzu. Ei täitsa vahva:D maria trenni ei tulnud, sest ta magas sisse. Noh, jäi heast trennist ilma:D Enne juhtus midagi õudsat.. Ma ei kirjuta seda siia, aga see oli kahtlane... Maria teab. Suht. Ja Mariliis, lollpea, ei võta telefoni vastu:D Homme aga meie VPU vihik kindlalt kaasa...
Öösel ma nägin õudsat unenägu ka. Ja siis juhtus see päriselu õudne asi... Ja see kõik on seotud. MA LÄHEN HULLUKS! :D Tõeliselt psühholoogi abi vaja. HAha xD raudselt kui sinna lähen ja oma hirmust (xd) räägin, siis vastab ta: Inimene, teil ei ole mitte minu vaid psühhiaatri abi vaja.

Tsauuu

No comments:

Post a Comment