Sunday, September 20, 2009

Sünnalt tagasi


Unii.... Eile oli siis mu sünna eks:D Noh, ütleme nii, et siia selle täpset kirjeldust üles kirjutama ei hakka. Ega ma kõike ei mäleta ka. Külalised olid siis: Maria, Mariliis, Karo, Linsu, Laura-Liisa, Sandra, Kaspar, Mikk, Briti, Eneri, Siim ja Karl. Helle jäi just see hommik haigeks ja Silver hüppas alt ära. Väga nõme. Lihtsalt ei tulnud rongi peale ja ongi:/ Ma ütlen, järgmine aasta ma panen selle kuupäeva kolm kuud enne paika, sest niiii paljud ei sanud tulla. (Maale vanaema juurde, jess) Et jah, maganud olen väga vähe. Just suht ärkasin. Õnneksõnneks täna trenni polnud. Ma oleks seal päris zombie vist olnud.
Paha asi on see, et mu kosmeetikakott on kadunud!!!!!!!!! Ma ei tea kus see on:S Ja ma polnud seda reede jooksul välja võtnud ning siis järgmine hommik ei olnud kotis enam. Vb. ma jätsin selle kuhugi. Vanx ajab mulle, et keegi pani selle rotti,aga ma ei tea. Ta korrutab seda niikaua kuni ma juba ise ka usun seda vaikselt:D Ei tea. Homme vaatan veel muusikamajast ja mujalt..

Ja kui mõni mõtleb, et miks Jussi pilt, siis nohh, nii see lihtsalt on

No comments:

Post a Comment