Monday, September 28, 2009

Some Like it Hot


Homme on keemia töö!! :O (Ja mu kakao sai just valmis) Ma ei oska seda absoluutselt:/ Kuidas mulle peaksid meelde jääma kõik need valemid kuidas saada aluseid ja happeid ja soole ja jumal teab mida veel.
Esmaspäevc on nõme päev suht. Igavad tunnid. Nagu nt. saksa keel:D Me käisime täna mingis nõmedas kirikus, kus oli altar, kuhu ei tohtinud naised minna. Nagu wtf:S Ja see mees, kes meile jutustas oli, et no on nii ja et see on reegel ja et selle järgi elatakse umbes. Ma mõtlesin, et ma hakkan temaga mölisema, aga leidsin, et see vist ikka ei tasu ära. Pealgi, siis oleks meil seal veel kauem läinud:D
Maria on the silent type.
Mõttekas lause oli see eile. Aga tõsi. Täna on meil Mariliisiga mingi vampi-eri värk:D Hurraa

2 comments:

  1. no kuulekuule. mingi hullucreepypildiaeg on sul tulnud ma vaatan.. see eelmise postituse oma on veel nummi aga noooo marilin. mis see siin olgu.

    ReplyDelete