Friday, September 18, 2009

Jejeee homme!


Ma olen lihtsalt iga viimnegi päev õhtul niii vässsu. Täna oli kirjanduses kontrolltöö ja ma ei tea kuidas mul läks:O Õps vaatas mu tööd ja vangutas pead ehkki enda arust ma ikka oskasin. Ühte väikest küsimust ei osanud, sest ma ei osanud seda nime kirj. :D No juhtub.
Pärast tunde chilasin ma Karo ja Marilisiiga ja siis viimase koori vaatama. Võinohh, mida seal vaadata on. Ma istusin ja õppisin esmasp. ära, sest mul tõesti ei ole see nv. aega. Ja kirjutada jõudsin ka natuke x) Siis Mariliisiga beatboxi battle'ile. Seal olid mingid lahedad tiblad, kes kurat ei oska meikida ja kes kisasid ja tegid jumal teab mida. Beatboxerid olid jumala lahedad, ainult paar nõmedat venkut, kes olid endaarust jumala lahedad. Terve kuradi Lasnamäe tiblakollektsioon oli kokku tulnud nende pärast. Üks nõmedik veel vingus ka helisüsteemi üle. Laval :/ Eestlased olid lahedad. Eriti lahe oli üks 16 aastane Kalev:D kes oli täiega ilus kaa. :D Ja hea. Siis lõppes eelvoor ära ja ma pidin ära minema:/ Aga ma nägin Hellet! ja Kasparit. Täitsa cool.

No comments:

Post a Comment