Wednesday, September 16, 2009

88

Kella 10neks kooli juhuu! Aga esimene tund oli krokii selle Üllega ja ta tundub nii kuri. Me joonistasime purki erinevatest nurkadest. Veel käisime me täna ühte näitust vaatamas. Ja ma leidisn endale teise lemmikmaali!!! (pilt) Jüri Palm - "Hiline mööduja". Sooo nice! Tahaks seda endale:D
Muide Nupsu "lahedad" klassiõed Eliann ja veel keegi hakkasid jj-s käima:D Päriselt kaa, see Eliann jälitab mind! Ma olen igas faking trennikohas, kus ma käinud olen temaga koos käinud!!! Alates Tondist kuni Kurtnani ja nüüd JJ's ka. No ei ole võimalik. See lihtsalt ei saa enam kokkusattumus olla. Nende treenerid on Eva & Kerttu. Mis öelda..lucky them (need nupsiloomad, mitte E&K)Aga enda omadega ära ei vahetaks:D

Mul on igav ja Mariliis pidi juba veerand tundi tagasi msni tulema, aga pole tulnud..

No comments:

Post a Comment