Tuesday, June 30, 2009

Ajeejee ajeejeejee


Hei:P täna jälle imeilus ilm. Aga ma ei vinni õue minna nne kui linna. Trenni Mariaga jee ! Ma pole kaks nädalat trennis käinud:O Täitsa hull, I say. Ohoo! Ja ma saan Mariale nii oma uusi pükse näidata, mille pärast ma millegipärast põen xD Ise ka ei tea miks. Niisama. M'id ei saanudki eile minu juurde:( Sest nende loll õps Maarja ei lubanud. Mismõttes nagu!!!! Mingi sunnub neid seal rõveduses magama. egelikult ta ka mingi spy, ma tean küll... Eile ikkagi Maridega kokku ja me köisime jalutamas. Seal mere ääres, kus on need imelikud kujud ja see obelisk :D Ja siis läksime sealt päris Linsu maja juurde välja ja siis koju. :) Mul oli seljas see sinine Zara kleit, kuhu mul õnnestus kiiruga kohukest peale pudistada. Ojaaa! Totally me. Ah ja ma ubnustasin selle, et ma nägin täna väga kahtlasi unenägusi:D Esimene oli selline:

1. Ma olin nagu mingis haiges arvutimängus, aga see oli ikka päris:D (saite kõik aru jah?) Ja ma olin hästi ilusal metsateel. Ja siis tuli mööda seda teed pks kummaline naine ja kaks taksi saatsid teda. Hästi imelik muusika oli ka nendega kaasas. Nad pöörasid metsa. Ma läksin nende takside järgi , sest ikkagi taksid ju xD Ja ma kuidagi muutusin ise ka taksiks ning käisin siis koos nendega selle naise järel. See mets oli täiega freaky. Puudealune oli punane. Puud ise olid hästi tumedad. Ja taevast polnud näha, ainult kõik oli tume. Me jõudsime mingisugusele lagendikule, kus oleks nagu pidanud olema päevavalgust aga ei olnud. Taevas oli täiesti must. Keset lagendikku oli suur lõke. Ja siis see naine kelle järgi me olime käinud( ta oli ka mingi freaky. Punane rätik peas, punane kleit ka ja tal ei olnud nägu:S) ja siis tuli see arvutimängu koht xDxD Ma muutusin tagasi inimeseks ja mul oli mingi mõõk käes. Ja ma läksin tapsin selle naise ära. Siis ma tapsin veel ühe naise ära, kes seal kõrval käis. Ja ma nägin, et kaugemal käib veel neid naisi:D Ok, ma tapsin nad ära ja kõik oli ok. Ning ma just mõtlesin, et läheks uuriks mingeid maju, mis lagendiku kõrval olid, kui ma kuulsin kriginat enda taga. Ning kui ma ümber pöörasin, olid seal need samad naised, aga luukeredena. Ma oin mingi whaaaattt? Ja tapsin luukered ka ära xd. See ei aidanud. Nad ärkasid uuesti üles. Lisaks lisandusid neile veel luukere-ratsanikud ja lõkke kohal podisevast potist ka uued inimesed(raske seletada:D) Ma olin täiega freaked out ja muudkui tapsin ja tapsin neid:D Lõpus ma vist hakkasin jooksma, sest ma teadsin, et ma olen kiirem kui nemad. Ja siis ma ärkasin üles..

Ja teine, mis ei ole nii nerd xD oli selline, et ma olin Taanis ja Paul oli endale ostnud uue auto. Väga romu ausaltöeldes ja siis ma sõistin sellega. Ja hiljem, kui ma olin mingisuguses majas, tulistas keegi akna katki. Keegi vist surma ei saanud.. Aa ja Urmo oli ka seal xD. Nende samade riietega, millega Vormsilgi. Ja õues sadas vihma, ning siis ta ütles mulle et ta on tubli ja läheb põllutööd tegema.

No comments:

Post a Comment