Saturday, June 27, 2009

Helsingi


Me käisime eile Helsingis(26) :P Hommikul ärkasime kell 5 ja läksime poole 8-se laevaga. Superstariga. Kuna vahepeal olid mingid tehnilised rikked, jõudsime Helsingisse kell 10 alles. Sis käisime me vaatamas igasuguseid kirikuid. Nt. seda mis on kalju sees, misiganes selle nimi on ja veel mingeid ja siis Toomkirikut(pildil). Mis oli nagu üliilus väljaspoolt. Aga kui sisse läksime siis oli suht sitt. Seal me käisime vetsus ka, kus üks lahe jaapani mees üritas Nupsu vetsu sisse murda:D Veel käisime me poes. Ja ma sain endale uued trennipüksid! Jejee. Ma olen selliseid alati tahtnud. Põlvini. Mustad. Ma otsisin sealt poest nagu tükk aega naiste osakonnas. Mitte sittagi ei leidnud, siis läksin meeste osakonda ja volaaa!:D Me käisime veel H&M-is, kust Nups sai endale shortsid ja Lindexis, kust Margit sai endale pluusi. Vahepeal saime veel teada, et Michael Jackson on surnud. Awww. No suht pohhui. Tantsis hästi. though.. :P No suht midagi rohkem ei olnudki. Kella poole seitsmesele laevale. (Baltic Princess) Mis jõudis Tallinnasse kell 22.00.

2 comments:

  1. "Sis käisime me vaatamas igasuguseid kirikuid. Nt. seda mis on kalju sees, misiganes selle nimi on ja veel mingeid ja siis Toomkirikut(pildil)." haha:D muudes ka ikka käisite? isegi mina olen nendes käinud.. aga pole eriline kirikutekülastajamees.
    Vaene Nups!!!XD kuidas?mismõttes??:D:D ma jumala kujutan ette muide.
    Ja ma tahan ka neid pükse. Lollo.
    Tho/although/though:D mitte thow:D

    ReplyDelete
  2. ma ei ole eriti helsingis ringi käinud:D
    no mingi jaapanlane ei saanud aru, et nups sees oli xD
    ups on jaa xD no nups ütles kuidas kirj. siis pole ime

    ReplyDelete