Friday, June 19, 2009

Lõpp


Niisiis, eile oli lõpetamine. kell 15.00 hakkas aktus. Ja kell 14.45 pidin ma Hellega kokku saama, aga ma ei saanud, sest meil oli mingi kogunemine või värki ning Helle pidi ära minema. Pärast sain teada, et ta oli andnud mu lilled käsitöömüüjate kätte ja öelnud, et kui mingid lõpetajad mööda lähevad, siis jagagu nende vahel ära. No mina neid lilli igatahes ei näinud:D Pärast seda me läksime sööma ja siis kella kaheksaks muusikamajja, kus oli lõpupidu. Seal oli väga tore. Mõned laulsid ja näidati pilte ning Oti videot:D Mu jalad pärast tapsid ennast, sest mul olid uued kingad jalas. Mariliisi tabas šokolaadis maasikate hullus ja meist kõigist tehti hästi lahe laul. Pärast pidu, mis lõppes kell 12, läksime me Linnahalli katusele, kus me vaatasime vaadet. Seal mul õnnestus Mariliisile varba peale astuda kontsaga aga õnneks varvas ei murdunud:D Kuna selleks ajaks olid kõik mu bussid juba läinud, läksin ma Mariliisi juurde ööseks ja kartsin ta õde:D Põhimõtteliselt ma magasin seal ja hommikul vara suht läksin koju. Et Selverisse minna xd. Ajaa, sel õhtul saime veel teada, et üks inimene, kes me aravsime on palju vanem on hoopis palju noorem. Nagu WTF. Isegi tema jünger on temast vanem siis ju:D Ma ei suuda uskuda. Muidugi meil oli ka oma hirmuhetk, kus me avastasime, et nimetatud isik on endale väga õudsa dp pannud ja siis me Mariliisiga kartsime seda. Hommikul läksin ma kell 9 ära, siis koju ja Selverisse endale Vormsile asju ostma. Ma tulen suure seljakotiga aganohh, ma topin magamiskoti ka sinna. See peaks ruumi vähendama;) Loodame et ei juhtu siis sama mis Tartus!;D kus Maria pidi McGyverit mängima ja mu koti rihma parandama. Lõpuks õnnestus mul ikka kõigi jjkate ees marki teha ja see raksaki katki teha. Loodame et nad ei märganud.
Millal te need ankeedid ära annate? Mina ei tea:S Sinna on vaja vanema allkirja ning jahh.. Mul on täiega tunne, et mu ema ei arvesta mu soovidega absoluutselt. She can be troublesome sometimes.
btw. kuulake 2Pac - Resist a Temptation. (ah õigus, te ei saa seda versiooni kuulata mida ma soovitasin, sest seda ei ole kuskil peale selle plaadi. nänää. Ei nagu seriouslly ei ole. Ma otsisin kõikjalt:D)

No comments:

Post a Comment