Tuesday, June 16, 2009

Paha tuju:S

Mul on selline tunne, et nagu ülimõttetu päev oli. :S Sitt tuju. Ma käisin täna mingis poes ja ostsin endale mõnda lõpetamiseks vajalikku:D ning siis tormasin linna, kus ma pidin Mariaga kokku saama ja siis MINGILE faking koosolekule minema, mis oli kõige halvemal ajal mis üldse võimalik on. Tänu sellele ei saanud ma trenni minna, sest maria ei tahtnud sealt varem ära tulla, missest et see mõttetu koosolek oli:/// See idiootsus hakkas kell 5 ja kestis TUND aega! Ja mida me seal tegime? saime üksteisega tuttavaks! Ma võiksin seda sügisel ka teha:/ Ok, põhiliselt ma olin kogu selle aja tratahanmolliandakellelgi tujus. Paha tuju on praegu ka. Selline tunne et kõik asjad ajavad närvi..:D Filmid telekast... Internet...Nups...raamatud...rannakohvikud!!!

aga ok:D nups jälle vingub. Niiet ma lõpetan selle nõmeda vinguva postituse.

No comments:

Post a Comment