Thursday, July 2, 2009

Valgas1


Niisiis, esimene päev Valgas läbi. Sõit oli tappev:/ 4 tundi palavas bussis. Sittagi polnud teha. Siis me käisime seal tallis ja ma õppisin ilm a käteta jalgarattaga sõitmise ära xD hahaa. Ei tglt see on väga lahe. Õtul tormasime me Tartusse, et vaadata Jääaeg 3-e:D Muidugi õnnestus mul mark täis teha. Nagu alati kui nendega kinos käin(Kiku/Kaili) Ma vaatasin, et üks tüdruk istub minu koha peal. Ja siis lähen jumala ülbelt tema juurde, ei ütle midagi, ainult vaatan oma piletit, siis teda ja siis et mmm... Ja siis ta: Oota kas ma istun vale koha peal? Ja istus kõrvale:D Ja siis mina hakkan istuma ja avastan... Polegi minu koht xD Ma vaatasin valesti. Tüüp istus terve filmi halvema koha peal:D Suht haige:D Ja ma olin nii ülbe ka nagu temaga. Aganoh:D Mis seal ikka. a teate, mul on dilemma. Kas minna 6ndal Tartusse või mitte.. Eks kõik oleneb Mariast.

No comments:

Post a Comment