Saturday, July 11, 2009

M.


Nonii... Täna päeva esimese poole ma lebotsesin ja hiljem käisime me kõik Pangal ja nohhh Kuressaares. Me pidime täna grillima aga keegi ei vinninud lõpuks.. :( Ah teate! Ma unustasin enne mainida, et ma sain endale bussis buddy:D Jee! Ja veel seda, et tähtis 1000 Päkapiku dokument on leitud. See on ka väga tähtis uudis.
Teate, mis mind närvi ajab? Luigi Vampa:D Nagu for real. Ma saan aru, et mõni on fänn aga kas on vaja seda Orxis nii palju reklaamida? Huvitav mis juhtuks kui mina nii nt. Lady of Rage'ist teeks? hmm.. its worth a try. Kell saab kohe 22.00 ning mina istun siin krõpsude ja DLightiga ja hakkan ilmselt varsti mingit asja vaatama. Kusjuures igav ei olegi ausaltöeldes. Mõnus chill.
Ma hakkasin täna natuke oma kava mõtlema. Üritan siis seekord mitte nii feili teha. Ei usu et õnnestub. Aga peab üritama!
See ya!

3 comments: