Monday, July 13, 2009

Chill


Hail! Täna oli vihmane ilm ja me chillasime toas. Kujutage ette, ma vaatasin täna High School Musicali. Ma vist lähen hulluks. Kaks osa vaatasime ära. Kolkmandat mu mõistuse õnneks siiski ei jõudnud. Ja ma avastasin, et teine osa on täitsa pandav. Inimesed, päästke mind! Aga enough about that. Me pidime õhtul ujuma minema, jõudsime juba Kuressaarde ja siis avastasime...mu ema ja Tyge ujumisriided jäid koju. Ainult minul ja Toivol olid kaasas. Aga no kahekesi me ei lähe loogiliselt. :) Siis me lihtsalt jalutasime ja käisime poes. Ma otsisin endale tosse aga ühtki normaalset paari ei näinud. Aga pole midagi. Ma tahangi Kopenhaagenist osta. Siis ei ole seda ohtu ka, et kellelgi on samasugused.
Btw. mul juba 10 takti valmis(Y) xD Loll Maria. Tal veab. Ei pea uut tegema. Aganohh..samas ega ikka vedanud ka;D She knows what I mean.

No comments:

Post a Comment