Wednesday, October 3, 2012

I want flowers in my hair

Mu klaviatuuri "h" ei tööta väga hästi ja see käib sitaks pinda.
Igatahes, pidime täna tegema grupitööd. Läksime kooli ja seadsime ennast valmis.. noh, nii palju kui saime. Dejan ja Cilie olid eelmine õhtu teinud brownisid ja nad nohh... ei tundnud ennast väga hästi. Saadsime nad koju. Jäime ainult mina ja Sofie, sest Štefan oli oma seal teises koolis.
Ega me väga midagi ei teinud, selle codinguga mingi jama, nii et me ei osanud ja backgroundid teeb Štefan, kuna tema on see Photoshopi mees:D Ja tegi pealegi pealehe tausta ka. Niisiis me otsisime seal lihtsalt natuke produktide pilte ja tõmbasime koju ära.
Kodus kirjutasin natuke ja siis emaga jõusaali, kus ma tegin oma jalgadele ikka päris korralikku trenni. Ma kardan, et need valutavad mul homme, oleks pidanud venitama.

No comments:

Post a Comment