Thursday, October 25, 2012

Halloween in Tivoli

Niisiis. Ma eile ei kirjutanud, kuna sõin KFC'd ja kõik oli hygge, nii et ei viitsinud.
Aga pm käisime Tivolis, kus oli see Halloween special. Panime ennast ikka kõik riidesse ka. Päris kahtlane oli niimoodi linna trippida:D Mingi top-hat, miniseelik ja need sukad. Kõik vahtisid. Mingi Taani vanamees tuli rääkima ka. Ta oli mingi: Du er bare fantastisk! Mina: eee, tak.
Alguses ootasin Tivoli ees mingi pool tundi, õnneks lõpuks sain ikka Carla kätte ja järjekorras kohtusime Yankoga ning saime sisse. (Kus alguses oli suht külm ja ma haige, aga õnneks jalutades hakkas soem.) Pm olime mina, Irina, Carla, Yanko ja üks poiss veel, kelle nime ma täpselt ei mäleta kahjuks, aga ta nägi päris lahe välja. ja tundus täiega tore.
Me väga kuskil ride'ide peal ei käinud. Mina ja Carla läksime bumper cars'idele. Ja see nägi täiega lahe välja. Nagu sellistes riietes ja kontsadega ning need autod olid ka sellised steampunki stiilis. Oleks lahedad pildid tulnud.
Täna tegime natuke grupitööd ja jagasime joonistamisülesanded ära. Ma peaks tegema mingeid rebaseid ja ilvesele tausta. Tulin koju ja ... lihtsalt jõllitasin seina nii u. pool tundi. Lihtsalt ei olnud tahtmist MITTE MIDAGI teha. Lõpuks hakkasin Liispetsi joonistama. Mingi mitu tundi tegin seda, aga täiega vähe valmis. Aga mulle meeldib:P
Homme on see Keabration. Väike party vist jälle:D

No comments:

Post a Comment