Tuesday, October 23, 2012

Hey Harvey

So.. mul homme Tivolisse minek. Esimest korda siis väike dress up Halloweeniks. Käisin täna ühes kostüümipoes ja ostsin endale top hat'i ja ühed sexyd sukad. Ma väga loodan, et mul homme külm ei hakka, sest tõenäoliselt me väga toas olla ei saa. Ja juba niikuinii köhin. (Mis on ülisitt ja ajab mind sitaks närvi)
Täna midagi väga ei teinud. Aga ööel nägin päris huvitavat unenägu. Ja ma nägin ühte meest, kes oli täiega ilus, aga ma ei tea kes ta on, mitte ükski inimene, keda tunnen, ei ole sarnane. Ja siis ma olin u ära armunud temasse, aga üks mu sõbranna ütles, et palun ära ole, kuna ta oli tegelikult mingi junkie natuke ja see vist ei ole väga hea:D Ja siis Maria tõi meile kingiks kõrvarõngaid ja meie koolil oli perverdist direktor, kes tahtis kõigiga magada. Mulle meeldivad sellised unenäod. Nüüd tahaks selle mehe ainult päriselus üles leida.
Ahjaa, ja ma hakkan stippi saama!:P Nii hea. Mul oligi mure oma rahaasjade pärast. Peaks nüüd nagu korterit ka otsima hakkama. Vlad vist otsib ka, aga peaks ise ka silma peal hoidma.

No comments:

Post a Comment