Monday, October 22, 2012

......


Tulin kooli ja esimene asi, mis mind vastu võttis, oli "If My Mom Were An Octopus". Ehk siis Gullan taaskord. Oh why?
Peaks natuke nädalavahetusest ka rääkima siis. Reedel käisime Jensiga kinos Looperit vaatamas. Suht cool. Mulle meeldis algus, aga siis vahepeal läks natuke liiga.. ma ei tea, klišeelikuks kätte. Ja mingi Bruce Willis killis terve hulga inimesi ära. JA mismõttes nad muutsid Joseph Gordon-Levitti nägu?? Nagu nagu.. kui ma lähen kinno siis ma tahan teda vaadata ju. Aganoh, õnneks ikka oli aimata:D Ehk siis suht hot:D
Pärast tulime kooli friday bari, jõime veini, õlle. Rääkisime igast inimestega juttu ja mängisime lauajalgpalli. Siis team up'isime ühe poola ja ühe leedu tsikiga, läksime ostsime pudeli rummi ja jõime seda Norrebro's laua taga:D Kusjuures kõik nad saatsid mind u koju ära. Mis suht lamp, aga mulle sobis. Läksime jõime Jensiga õlle seal mu kodu lähedal pargis:D

No comments:

Post a Comment