Sunday, September 9, 2012

Zick-zack

Varsti peaks hakkama meie v-party:D Ma ei kujuta ette, kas see ka õnnestub. Liispet vist laseb üle, ma olen kuri.
Aga ma räägin hoopis reedest. Meil oli see welcome party. Saime enne Jensiga(See kõlab nagu mingi popikas hüüdnimi:D) kokku ja istusime Norrebros kuskil pimedas nurgas laua peal ja jõime. Ei tahtnud kohe alguses sinna kohale minna. Lõpuks ikka läksime ja siis.. noh, normaalne oli. Hästi palju taanlasi nendelt teistelt kursustelt. Aga mõned ikka meie omast ka. Rääkisime nende rumeenlastega ja siis veel inimestega ja siis mingite Fääri saarte tüüpidega. Huntidest u. :D Hhaaha. Ja oli cool, aga sitt muss oli. Nagu kohutav. Ma küsisin selle DJ käest, et kas nad ei taha panna AC/DC'd ja siis alguses ta ütles , et vb pärast ja siis kui ma uuesti küsisin, siis ta ütles, et ei saa. Ma olin nii, et traa. See muss sakkis ikka rämedalt:D
Eile chillisin niisama, nautisin laupäeva. Mu ema tuli tagasi ka.

No comments:

Post a Comment