Saturday, September 15, 2012

Ddddddd

Njah, ma olen terve päeva suht Arkham Cityt mänginud, nüüd on mingi huinja kaklus miljoni sitapeaga ning ma surin kaks korda ära ja mulle aitab. Ma ei jõua rohkem:D
Eile käisime friday baris. Alguses olime seal niisama, pärast tunde, aga kuidagi vara oli nagu joomiseks. Siis vahepeal koju ja kuskil 7 paiku läksime uuesti. Mõtlesin, et võtan rahulikult, aganohh:D Ma ei tea. Meid kutsuti kuskile joomistripile novembris ja siis vahepeal istusin mingi taanlase süles ja tegin savu ja lõpuks kohtusime veel mingite taanlastega ja üks tsikk väitis, et me peaksime totally kahekesi kuskile kohvi jooma minema. Ma olin mingi, ahah:D Ja lõpuks ta üritas mind tantsima tõmmata, aga ma vist ei võtnud väga vedu.
Kõik lõugasid ka.
Aga seda kindlat härrat polnudki...:D No target sighted.

No comments:

Post a Comment