Tuesday, September 11, 2012

Birthdayyy

So.. ma olen praegu koolis ja ma ei saa sinna lehele sisse, kuhu me peaksime ja mul on sitaks igav, nii et ma mõtlesin, et ma kirjutan siia siis.
Eile oli sünna siis. See algas mõnusalt koolis scriptinguga. Eile oli suht ok veel. Täna on ikka vahepeal wtf sitta ka sees. Agajah. Pärast kooli sõitsime emaga linna, ostsime kinke. Aka Batman: Arkham City ja siis tableti. Jeii.
Õhtul tegi mu ema sushit, nagu sitaks. Kristi tuli külla, sõime ja mängisime mingit päkapiku mängu:D:D Hahaa. Mu ema sai olla villian, päris vaffa. Sain Margiti, Heleni ja vanxi (veel ühe) kingi ka kätte. Singer Vinger - "Suu laulab, süda läigib" cd ja Puma lõhna.
Õhtul, ehkki ma olin täitsa väsinud, sõitsime kuskile miiganesnimi platsile ja jõime natuke õlut. Väga kaua ikka ei istunud seal, ma olin tõesti väga vässu. Koju ära ja magama.
Hommikust peale scripting. Ma tahan kojuuu äraaaa. + täna veel taani keel ka ju. Õnneks vähemalt homme vaba päev. Meil ei ole mingit erilist iseseisvat tööd ka.

No comments:

Post a Comment