Thursday, September 27, 2012

A Poison Heart

Niisiis... mina ei saa taani keelt õppida. Sellepärast, et me ei kirjutanud mind Taanist välja, kui Eestisse õppima läksin. Nüüd on kolm aastat möödas ja enam mul seda tasuta õppimise õigust pole. Ja noh, 1100 dkk.d mul ka pole nädalas maksta.
Terve tänase ja eilse päeva kodeerinud. Sain teada, et olen valesti teinud. Kirjutasin käsitsi html.i pm. Aga tuli PHP's teha. Niiet pidin ümber tegema. Nojah... eks ma seal midagi tegin. Ma ei tea. Hale tunne on natuke. Olen paari teiste oma ka näinud. Mingi tüübi oma oli päris halb, aga samas ühe lätlase oma päris hea jällegi. Kuradi webpage'id. Jensi ja Jonase omad olid ka okei. Ma mingi...
FUCK. Mul tuli meelde, et ma pidin minema pilti tegema selle index page'i jaoks. No huinja ma selle ära unustasin,
Ja Toivo just näitas mulle oma Spidermani sokkide kollektsiooni.

No comments:

Post a Comment