Wednesday, August 1, 2012

RHCP ja nüüd Saaremaal

Pole siia jõudnud nüüd paar päeva kirjutada, sest esmaspäev oli Red Hot Chili Peppers!!! ja eile trippisime niisama Saaremaale, et jah.. okei kaks päeva jäi vahele.
Kontsert oli muidugi äge. Alguses sajas vihma, nii et me kõik saime läbimärjaks, õnneks oli siiski soe ja mul õnnestus endale kätte kakelda üks tasuta Tuborgi kile ka. Poolakaga kohtusime ka, pärast jätsime ta suht poolkogemata kontserdi ajaks Margiti hoolde. Lihtsalt ei leidnud neid enam üles.
Pärast linna ja korra Hella, sest oli vaja tähistada seda, et sain KEAsse sisse:P ning nohh üldse... viimane kord vist niimoodi.
Eile trippisin koos Heleni ja poolakaga Saaremaale. Mu emal on kaevamised. Täna hommikul küsis, kas tahaks ka tööle tulla, ma olin nii uimane, et ei suutnud isegi möh? vastata. Aganoo jah, ma siin natuke magamata. Ja kui ma olen maal või lihtsalt puhkan sitaks, siis ma magan pääris kaua.
Sohviga juhtus ka õnnetus. Teda hammustas eile rästik ja ta paistetas üles ja oleks peaaegu ära surnud. Õnneks jõudis mu ema temaga ikka arsti juurde ja ta päästeti ära. Õnneks ta täna ikka juba natuke kõnnib ringi, ei ole enam nii koomas. Nina on aga ikka täiesti üles paistetanud, et see näeb ülimalt ebaloomulik välja.

No comments:

Post a Comment