Monday, August 6, 2012

Camping 2012

Nonii, eile tegime oma kohustusliku telkimise rannas ka ikka ära. See idee tuli meelde suht ootamatult, nii et poes ei jõudnud enne käia, pühapäev oli ka, aga õnneks G&D'l oli natuke süüa ja meil ka natuke süüa. So it was ok.
Ujumas ei käinud, kuidagi külm oli, proovisime kala püüda, aga keegi ei viitsinud passida, nii et ei püüdnud midagi:D Aga jah, sõime palju, chillisime. Üliilus oli öösel, peaaegu täiskuu.
Ja muidugi, samuti kohustuslikult, tuli ikka vihm ka ära. Kuskil hommikupoole hakkas sadama, kinda annoying. Kuna hommikul külm ka päris.
Täna läks Helen ära ja ma käisin Kuressaares emaga. Otsisin Batman: Arkham City't või siis vähemalt.. ma ei tea... simsigi:D:D hahaha. Aga ei. Minu meelest müüdi seal suht samu mänge. Mingi hitman ja muu pask ja COD ja Prince of Persia. Ei, aitäh. Tahaks minna mõnda hästi varustatud poodi.
Mu autokooliga on jama. Ma ei suuda tegeleda sellega enam. Miks peab kõik nii raske olema`???

No comments:

Post a Comment