Wednesday, August 29, 2012

Man from a box

Mul on tunne, et mul hakkab varsti tekkima paanika. Käisin seal intervjuul või asjal ja sain teada, et tund hakkab olema kaks korda nädalas, teisipäeviti ja neljapäeviti ja kestab u. 3 tundi. 3 FUCKING TUNDI!!! Ma ei suuda elu sees nii kaua konsentreeruda, 2 h maksimum. Täiesti kohutav. + neil pidi palju kodust tööd ka olema.
Teiseks on meil see lollakas introduction asi reedeks ja ma ei taha seal kõigi ees rääkida... Ja mingi oma joonistusi või asju näidata:D Nii halb.

Jahh, tahan kuskile Hella u. ja sõpru ja lihtsalt rahu. Absoluutselt aega enda jaoks ei ole, isegi kirjutada ei jõua. Rääkimata siis veel kunstist.

Nutta tahaks.

1 comment:

  1. Tohin ma uurida mida täpselt Taanis õpid?
    Vabandan ette taha ja kuhu veel vaja kui kunagi kirjutanud oled...ma ausalt ei viitsi hetkel vanemaid postitusi läbi scrollida. Undskyld!

    ReplyDelete