Thursday, March 1, 2012

Oh what to do?

Pm on meil homme matas töö ja Galutvo, the hell??? Vaatasin mingi üle tunni aja kooli kohvikus seda "kodust kontrolltööd" läbi. Ma ei saanud neist küsimustest absoluutselt aru. Nagu what??? Ja meil peaks homme töö olema? Paistab, et üks 2 tuleb ära... Ja kuidas ma mata eksami peaks ära tegema?
Siis oli locking täna:) Ja esimene lockingu circle:D Alguses olin mingi: "I have no idea what I'm doing" ja lõpus olin... no ka suht sama:D Ehkki see funk hakkas külge. Tegime muidu kava ja see on lahe ja ma hakkasin mõtlema... et kas mitte hip hopist ära tulla ja selle asemel lockingus käia? Siis saaks ka seal kavas olla ning pealegi ei saaks ma ju sügisest enam niikuinii JJ Streedis edasi käia:D (võinoh tegelikult, kui asjad samamoodi edasi lähevad, siis mata ma feilin kohe kindlasti niiet ei tea mis tulevik toob:D) ..ja ma ei oska seda kava, mida me hip hopis tegime aka mind ei olnud siis kui seda õppisime. Niiet vb locking siis. Ei tea, märtsi käin ära. Muidugi natuke kahju ka oma vana gruppi jätta, ehkki noh, nagu öeldud, pean seda niikuinii millalgi varsti tegema. Eks näis.

No comments:

Post a Comment