Tuesday, March 20, 2012

Kunstiklassi pidu

Aasta esimene kunstipidu siis Eleene juures jällegi. Kell 4 alustasime juba. Enamus inimesi oli seal peale Risto ja Emili, kes sõitsid rattaga Prantsusmaale.
Pm jõime, sõime, mängisime Imagot ja Bailat. :D Seejärel vaatasime minu kahte suvefilmi. "Igavest armastust" ja "Haisvat saunamaja". Nijah... mina mängisin neis mõlemas mingit vuntsiga meest:D
Mingi pool 9 linna, käisime veel Rimis, siis istusime Hellas. Ja no pärast seda Kohta muidugi. Vist mängisime seal ka Bailat:D Ja ma ostsin veini ja... kõike ei mäleta. Igatahes on mul nüüd käe peal suur sinikas ja näos väike põletushaav. Kust ma need sain, seda ei tea.
Aga muidu suht vara koju, sest ma jäin uniseks:D See on see, kui nii vara alustad.
Eile oli päris hull pohmakas. Lamasin voodis, vaatasin Batmani esimest osa ja siis veel selle filmi lisasid ja siis Iron Mani lisasid jne. Pm lebotsesin. Kinno ka ei jõudnud selle pärast.
Täna locking:) Ja sinna Siimu sünnale ei lähe vist. Homme Leace & Pove'ile ilmselt.

No comments:

Post a Comment